سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلیدهای داغ

ارسال شده توسط سعید در 90/5/28:: 5:1 عصر

آشنا بودن با کلیدهای میان‌بر در ویندوز و نرم‌افزارهای مختلف موجب سرعت بخشیدن به انجام کارهای شما خواهد شد. اگر به‌دنبال یک منبع خوب و کامل برای آشنایی با کلیدهای میان‌بر در ویندوز و نرم‌افزارهای نصب شده روی آن هستید پیشنهاد می‌کنیم برنامه ‌Windows Hotkey Explorer‌ را امتحان کنید.
این برنامه که استفاده از آن کاملا رایگان است و حجمی در حدود 93کیلوبایت دارد قادر است لیستی از کلیدهای میان‌بر موجود در ویندوز و کلیدهای اختصاص یافته به نرم‌افزارهای مختلف را به شما نشان دهد. این نرم‌افزار روی ویندوزهای اکس‌پی، ویستا و 7 قابل اجرا است و از قابلیت اجرای بدون نصب نیز برخوردار است.

دانلود

 


ارسال پیام برای چند نفر در یاهو مسنجر

ارسال شده توسط سعید در 90/5/28:: 4:48 عصر

شاید شما هم گاهی دیده باشید که فردی یک پیام برای شما در یاهو مسنجر میفرستد و در پایین آن نوشته Send To ALL را ذکر می کند. این بدان معناست که این پیام علاوه بر شما به افراد دیگری هم که در لیست دوست شما بوده اند نیز فرستاده شده است. با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما آموزش خواهیم داد می توانید شما نیز علاوه بر یک شخص یک پیام را برای چندین نفر بفرستید.
همان طور که می دانید در هنگام ارسال ایمیل برای چند نفر می بایست بعد از تایپ ایمیل شخص اول یک کاما(,) تایپ کنید و سپس ایمیل نفر بعدی را تایپ کنید و به همین ترتیب ادامه دهید.
اما در یاهو مسنجر قضیه اندکی فرق می کند برای ارسال PM به چند نفر می بایست کلید Ctrl را گرفته و تک تک بر روی ID افراد مورد نظر کلیک کنید. پس از انتخاب افراد بر روی Enter کلیک می کنید و در پنجره باز شده پیام خود را می نویسید و سپس بر روی Send کلیک می نمایید.


روشی جدید برای دانستن آنلاین یا آفلاین بودن افراد

ارسال شده توسط سعید در 90/5/28:: 4:46 عصر

شاید دیده باشید که بعضی از افراد برای شما به صورت آفلاین ، آنلاین می شوند یعنی شما متوجه نمی شوید که آن ID در حال حاضر روی خط است یا نه. حال ما می خواهیم بدون هیچ نرم افزار خاصی بفهمیم که ID مذکور در حال حاضر آنلاین است یا خیر برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:
ابتدا yahoo Messenger را باز کنید و ID و password خود را وارد کنید
سپس کلید IM را در yahoo Messenger بزنید و در قسمت ID خود را وارد کنید و در قسمتی که متن مورد نظر را برای شخص مقابل می نویسد متن زیر را وارد کنید
msg:deleghamgin_sm
که به جای ID من (deleghamgin_sm) باید ID شخصی که می خواهید بدانید در حال حاضر روی خط است یا نه را وارد کنید و send را بزنید بعد مشاهده می کنید که قبل از ID صورتکی که نماینگر آنلاین بودن یا آفلاین بودن شخص مقابل است ظاهر می شود.

توجه کنید که من به این دلیل گفتم در قسمت IM این کار را انجام دهید که متن نوشته شده دوباره برای خودتان ارسال شود
در ضمن ممکن است که مدتی طول بکشد تا صورتک نشان داده شود.


پنهان شدن فقط برای یک ID مورد نظر

ارسال شده توسط سعید در 90/5/28:: 4:36 عصر

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در محیط نرم افزار Yahoo Messenger باشید وبا ورود بک شخص ، وضعیت خود را به Invisible تغییر دهید. طبعا با این عمل ، شما برای تمامی Add هایتان به صورت خاموش درخواهید آمد که چندان جالب نیست. با بهره گیری از این ترفند میتوانید کاری کنید که تنها برای همان یک نفر به حالت Invisible در بیایید و بتوانید به صورت آنلاین با سایر دوستان خود چت کنید.

 

بدین منظور بر روى ID مورد نظر کلیک راست کنید ، سپس بر روى عبارت Stealth settings کلیک کنید و عبارت permanently Offline ) همیشه خاموش) را انتخاب کنید.
حال اگر شما براى تمام دوستان خود Available باشید، برای این شخص مورد نظر Off هستید.

براى بازگرداندن تنظیمات، مراحل قبل را طى کرده و سپس عبارت Online را انتخاب کنید.


تغیر پسورد یاهو از طریق یاهو مسنجر

ارسال شده توسط سعید در 90/5/28:: 4:13 عصر

ممکن است شما نیز دوست داشته باشید پسورد ایمیل و آیدی خود را در سایت یاهو عوض کنید. این کار به چند طریق انجام میشود که تعدادی از آنها در ترفندستان معرفی شده است. از آنجا که کاربران یاهو مسنجر بسیار زیاد هستند این بار قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید پسورد یاهو خود را از طریق یاهو مسنجر تعویض نمایید.

1- با ID و پسورد خودتان در یاهو مسنجر لوگین شوید.
2- از منوی Messenger وارد قسمت Messenger Yahoo! Account Info شوید. Yahoo! Messenger در این حالت شما را به صفحه خاصی هدایت می کند .
3- در صفحه باز شده میبیاست مجددأ پسورد خود را وارد نمایید.
4- در صفحه باز شده بر روی عبارت آبی رنگ Change Password کلیک کنید.
5- حال پسورد قدیمی و سپس پسورد جدید خود را وارد کنید.
6- در پایان برای ثبت اطلاعات بر روی Save کلیک کنید.
از این پس باید برای ورود به ID و ایمیل خود از پسورد جدید وارد شده استفاده کنید


   1   2      >



بازدید امروز: 4 ، بازدید دیروز: 1 ، کل بازدیدها: 12297
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ